N-VA Gavere kiest nieuw afdelingsbestuur

Op 2 maart 2019, over deze onderwerpen: Activiteiten & Afdelingswerking

N-VA Gavere koos een nieuw afdelingsbestuur. Alle N-VA-leden van de gemeente werden uitgenodigd om hun stem uit te brengen. Veronique Dedeyne (50) uit Semmerzake werd rechtstreeks en unaniem herverkozen als voorzitter. Veronique is onthaalmoeder en gemeenteraadslid. Zij zal worden bijgestaan door de ondervoorzitter, Lieve Steurbaut (65) uit Vurste en secretaris, Ankie D’Hollander (34) uit Gavere. De overige bestuursleden zijn Karolien De Smet, Armand Rommelaere, Karel Van Meirhaeghe, Thibaut Van de Walle, Philip Renette en nieuwkomer Gerlinde Schietecatte. Nadine De Stercke maakt als gemeenteraadslid automatisch deel uit van het afdelingsbestuur. “Dit stelt ons in staat om verder te groeien als groep. We willen als groep blijvend erkend en herkend worden in Gavere. Dit doen we aan de hand van onze aanpak in de gemeenteraad, onze inzet in tal van verenigingen, maar vooral door bereikbaar en aanspreekbaar te zijn voor iedereen van Gavere”, aldus Dedeyne. De nieuwe voorzitter wacht alvast een grote uitdaging: als campagneverantwoordelijke kandidate Ankie D’Hollander succesvol naar de nationale verkiezingen van 2019 loodsen.